Останній урок у 11класі
Пісня «звени звонок»
/діти виходять по декілька чоловік і стають на сцені на фоні даної музики/
/Після цього залишаються ведучі і до них приєднується першокласник/
Першокласник. А що зараз буде? Казка?
Випускниця. Казка.
Першокласник. Страшна?
Випускниця. Ні, сумна.
Першокласник. Але у неї буде щасливий кінець?
Випускниця. Безумовно! Всі казки мають щасливий кінець. Але ця казка мала дуже щасливий початок ...
Багато-багато років тому, коли дерева були великими, тротуари в шкільному дворі довгими, а шкільні сходи високими, мами привели в школу двадцять хлопчиків та дівчаток. Якимось дивом вони опинилися в одному класі ...
Так почалася ця світла казка під назвою «Дитинство».
Першокласник. Я цю казку знаю. Я сам в ній живу!
Випускниця. Але для нас сьогодні ця казка закінчується. І ми йдемо у великий дорослий світ.
Першокласник. Ів дитинство вже не повернетесь?
Випускниця. Ні, не повернемось.
Першокласник. Ніколи-ніколи?
Випускниця. Ніколи-ніколи!
Першокласник. Тоді прощавайте, щасливої вам дороги! .
1 вед. дорогі випускники,
2 вед. шановні батьки, вчителі та гості!
1.вед. Одинадцять років тривала наша шкільна казка.
2.вед У ній були і добрі чарівники - вчителі, які володіли чарівним ключиком до країни знань.
1.вед. І чарівні слова, які відкривали заповітні двері в цю країну.
2 вед. Але шкільна казка скінчилася.
1. вед.Залишилося перевернути останню сторінку.
2.вед. І сказати добре слово тим, хто вів нас по цій чудовій країні Знань.
1 вед.. Тим, хто допомагав нам долати труднощі.
2 вед. Тим, хто кожен день з року в рік допомагав нам рости.
1вед: Тож дозвольте розпочати неповторне , незвичайне свято – останнього дзвінка, до якого одинадцять років, як по сходах, довелося підійматися нам.
2 вед.Мелодіє, птахом злітай
Серця молоді окриляй
1 вед. Зійдіть з дороги кривди і печалі
Зійдіть з путі невпевненість і сум,
собі дорогу заквітчаймо.
На щастя, долю, на добро й красу!
Перша випускниця
Щоденник закрито назавжди.
Портфель спорожнів без книжок.
Прощальну пісню голосисту
Вже проспівав шкільний дзвінок.
Другий випускник
І ось настав прощання час,
А в серці радість, смуток і тривога.
Сьогодні школа проводжає нас
У самостійну нелегку дорогу.
Третя випускниця
Від шкільного порогу
Ми підем у далекі світи,
Освіти нам дорогу,
Школо рідна, як зоря, освіти!
1 вед. У школі зміні поколінь нема зупинки.
В шкільному літописі кожна паралель склада свою сторінку
Була ця подорож цікава й нелегка,
А починалося усе із дитсадка.
Випускник:
А ми, неначе квіти, підростали.
І не стямились батьки, як дочки і сини
Дорослими вже стали….
Сьогодні вирій кличе нас у даль доріг,
Покинем скоро батьківський поріг…
Випускниця
Майнем у світ широкий всі зі школи,
А в спогадах із нею не розлучимось ніколи !
І ще не раз згадаєм все-таки
Дитинства свого райдужні стежки.
Випускниця
Букварі і читанки
Парти в два ряди
Наша перша вчителька
З нами назавжди.
Випускник
І в час неповторний, урочний
Заглянули в серце мені
Ті добрі та лагідні очі,
Що снились не раз уві сні.
Випускниця
Цей погляд відвертий і щирий
Я буду нести у життя.
Спасибі Вам, вчителько мила,
Наставнице перша моя.
Вип.
Дорога ____________ !
Пробачте за недоспані ночі, які сиділи Ви перевіряючи наші зошити, а у них недобереш, що написано.
Вип.
Пробачте за інколи невивчені уроки, лінувались, що й казати.
Вип.
Спасибі, що завжди вірили у нас і казали: це найкращий клас, який мені довелось учити.
Вип
Обіцяємо, що ми Вас не підведем!
Вип.
ми хочемо подякувати–за всі ваші турботи
І побажати вам міцного здоров’я та злагоди у домі.
Вип. Дорогі наші перші вчителі, приміть від нас непосидючих, неслухняних але щиро вас шануючих у дарунок пісню.
Пісня Вчителько моя(Підносять букет)
Вип. Вже позаду залишились уроки
Екзамени ще потрібно складати
Минуло одинадцять років
І нам сьогодні хочеться сказати
Вип. Що будемо чесно в світі жити
Творити, мислити, як ви учили нас,
Свій край безмежно й віддано любити,
І не забудем , учителю, Вас.
1 вед. Дитинство залишило нас,
І юність вже прийти не забарилась
Той час, що разом ми у школі провели
Згадаєм знов, щоб серце звеселилось.
Пісня випускників
Ваши благородия, впереди разлука.
Мы так сильно любим вас,
Вот такая штука.
В жизнь уже большую
Нам открыта дверь.
Грустно расставаться
С вами нам теперь.
Ваши благородия, вам желасм cчастья,
Пусть обходят стороной ваш порог ненастья.
Чтоб на все хватило здоровья и сил,
Чтоб мечты сбывались
Очень мы хотим.
Вип.дорогі вчителі, Ми любили ваші цікаві уроки,
Хоч з нами бувало немало мороки,
І вчительське серце частенько у герці,
Бо неслухи сипали густесенько перцем.
Вип. Спасибі .За те. що ви були за батька й матір,
Учили жити чесно на землі,
Що нам не поспішали двійки ставити,
Спасибі, дорогі учителі !
Вип.Учителю! Пораднику і друже!
Ви вибрали дорогу непросту.
Ми вам сьогодні дякуємо дуже
За вашу працю вчительську святу.
Музика /Мой учитель/квіти дарують вчителям
1 вед. Прощаючись зі школою, випускники вирішили започаткувати музей шкільних реліквій.
2 вед. І зараз вони представлять свої експонати
Вип. Я віддаю у музей Шматок граніту знань, який ми гризли і ще багато залишили вам.
Вип. А я залишаю Мій особистий літак, який пройшов перші випробування на уроках математики
Вип. Я віддаю Банку сліз, пролитих за 11 років навчання.
Вип. А від мене нехай буде ручка яка пережила всі контрольні і лабораторні.
Вип. А ось візьміть до музею Кеди головного футболіста школи, 46 розміру.
Вип. І нарешті – універсальна шпаргалка, найбільший друг
і ворог учня завдовжки 2 м.
2 вед. У народі кажуть: Якщо хочеш повернутися у те місце ще раз – залиш там якусь річ. Ми щойно залишили у школі згадку про себе.
1 вед.(під колискову) Тихо. Тихіше. Мати дитину колише недремно,
Вона не раз змахне краплини поту.
То ж прислів’я мовить не даремно:
Хто не мав дітей, не мав клопоту.
А зросли – то скільки дум у неньки
І тривог за кожне їхнє діло.
Голова боліла від маленьких,
Від дорослих серце заболіло.
Випускник
Кожне батьківське слово – то є оберіг,
Що осяює шлях, де багато доріг.
Де ж стежина до щастя, якою піти?
Слово батьківське, ти нам вічно світи
2вед. Від імені батьків випускників до слова запрошується __________ .
Виступ батьків.
Випускник
Люби своє село, – сказала мені мати. –
Тут народилась ти, твої батьки й діди.
Тут перше слово ти навчилась вимовляти
І звідси вдалеч поведуть тебе шляхи.
Юнак. Дорогі наші батьки! Ми різні. Але ми – це ви, більш сміливі і сучасні, неспокійні і відверті.
Дівчина. Ми – це ви, якщо б ви просто стали нами сьогодні. Ми – це ви у майбутньому.
Юнак. Спасибі вам, батьки, за сьогодення і за те, чого ще нема. Завдяки вам ми пірнаємо в океан життєвої безодні.
Дівчина. За кожен день, що був, ми вдячні вам! За кожен день, що є, ми вдячні вам! За кожен день, що буде, ми вдячні вам, тату і мамо!
Випускник
Минуть роки. все дуже зміниться я знаю,
Ще стільки буде у житті знайомств, подій.
Та в щасті і печалі я завжди згадаю,
Сумний і світлий мамо,погляд твій.
Дівчата співають Пісню про маму
1 вед. Ось і настає час прощання.Ми виходимо у нове життя, покидаючи рідну домівку. Попереду нас чекає безмежний Всесвіт.
2 вед. Сьогодні юність прощається з дитинством, яке відлітає на чарівних крилах казки. У цю хвилину на небосхилі дорослого життя з’являться 33 нові зірочки.
1 вед. Як багато зірок на небі! Де вона – твоя зірка щастя?
Шукайте її!
Не зупиняйтеся!
Не згубіться на нашій землі!
Пісня «Дорогою добра» /зірочки-зі своїми мріями- кріпимо на стенд/
Діти залишаються на сцені і стають на пісню «Когда уйдем со школьного двора»
2 вед. Тож щасливим хай буде наш обраний шлях,
Хай нам добре у світі живеться,
А цей вальс випускний у наших серцях
Добрим спогадом хай озоветься.
Діти-вальс
Усі виходять на пісню «Прекрасное дальоко»
Коротко про інтеграцію.
Інформатика стала базовим предметом для проведення інтегрованих уроків з різних навчальних предметів. Програмне забезпечення надає можливість учителеві-предметнику знайти власний підхід до поєднання викладання свого предмета із застосуванням сучасних інформаційних технологій.
Інтеграція – одне з найстаріших понять в історії розвитку науки. Ідея про про єдність наукових знань простежувалася в працях мислителів різних часів( Платон ,Арістотель, Кант).
Інтеграція –це процес пристосування й обєднання розрізнених елементів в єдине ціле за умови їхньої цільової та функціональної однотипності.
У перекладі з латинської «інтеграція» означає «відтворення», « відновлення суцільного». Виникла інтеграція як явище фундаментальних наук на фоні своєї протилежності – диференціації.
Одним із напрямків методичного збагачення уроків є проведення їх на основі інтеграції змісту, відібраного з кількох предметів і об’єднаного навколо однієї теми.
Як же народжується інтегрований урок? З чого? Завдяки чому? По-перше, з нестандартної педагогічної теорії. По- друге, із вдумливого самоаналізу діяльності вчителя. А найголовніше – з відсутності штампів у педагогічній технології.
Інтегровані уроки розвивають мислення й мовлення школярів, їхню увагу, пам’ять,спостережливість, кмітливість, ініціативу, самостійність, наполегливість, працьовитість, чуйне, уважне ставлення один до одного та багато інших позитивних якостей особистості, які так важливо закладати якомога раніше. Інтегровані уроки дозволяють глибше опанувати тему, яку вивчаємо.
Інтеграція навчальних предметів – це вимога часу, це творчість, самобутність, мистецтво педагога. Але перш ніж упроваджувати систему інтегрованих уроків, необхідно дослідити їхню тематику, види, технологію та частоту проведення . Переглянути навчальні програми.
Велику роль в інтеграційному способі викладання певного предмета(інформатики чи трудового) відіграють інтеграційні проекти. Саме в довготривалих інтеграційних проектах у повній мірі реалізується проектний метод, дослідницько – пошукова робота, учень привчається до творчої самостійної роботи
. Коротко розповімо про інтеграційний проект «Створення писанок рідного краю». Малювали писанки учні за допомогою комп’ютерів.
Хочеться сказати, що в цьому проекті повністю проявився інтеграційний підхід до вивчення інформатики, адже ми бачимо тут органічне поєднання в проекті різниз навчальних предметів: історії,географії, малювання, інформатики, математики. Це, звичайно, сприяє інформаційному збагаченню сприймання, мислення і почуттів учнів, що дає змогу з різних сторін пізнати писанкарство. У проекті відображено всі форми роботи
дослідницька, інформативна, ігрова, аналітична. До того ж ,проект реалізується на практиці.
Усі дослідження й підготовка до захисту проекту проводилися в в позаурочний час, оскільки проект довготривалий.
Слід сказати, що створення писанок за допомогою комп’ютерів має свою специфіку, яку потрібно враховувати. По-перше, ми не обмежені у виборі кольорів,їх насиченості і яскравості; по-друге, можна створювати чіткі лінії і зображення; по-третє, застосовувати і створювати найскладніші орнаменти, застосовувати різні відображення і перетворення, створювати на писанці ефект заокруглення, а також наносити на писанку створені від руки зображення.
Для побудови деяких фрагментів писанок можна застосовувати математичні методи, переважно геометричні, а також обчислювально-алгебраїчні.
Слід сказати, що робота над писанкою спонукала учнів глибше вивчити деякі команди графічного редактора PAINT. Наприклад, з’ясувати специфіку побудови еліпса. Створюючи писанки нам уроках інформатики, ми виховуємо вдумливе ставлення учнів до художньої спадщини нашого народу.
https://docs.google.com/forms/d/1tVWDDBB5kH4AqtbaUsgx4j0xAQf4MPs9gwd1ti14pI4/edit?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар